Http://bit.ly/eGtnvK

Thursday, January 20, 2011

Posting Pertama Saya

Ini posting pertama blog karingeri saya

12 comments:

  1. Kari Ngeri | Hiduplah Dengan Pantas, Matilah Dengan Cepat, Dan mudah.
    fuhhh,,meremang buluh roma ku tengok picture2 yang boleh mahu muntah.

    ReplyDelete
  2. Blog kari ngeri memang blog yang paling ngeri.Malangnya blog kari ngeri dah kena banned lagi buat kali kedua.Bagi peminat gambar ngeri, dah takde lagi tempat lepak yang menyeramkan tu.Tapi dengar khabar admin karingeri akan bina satu lagi laman web karingeri yang baru.


    Read more: KARI NGERI |melvister.com

    ReplyDelete
  3. kalau ikut terma syarat Blogger...
    memang tak boleh copy/paste gambar tanpa kebenaran...

    setiap blog yang ade statistik tinggi mesti diselidik Gbot crawlwer..

    Blog tu pun kena ban ngan Google...

    ade bace gak posting kt fb dia...
    kate nak beli web hosting...

    bagus ar ade hosting sendiri...
    tp kalau ade orang dengki gak mungkin kena hack...
    harap next time pilih hosting yg ade
    protectecd DNS...

    Good luck brO. S.A....
    tak semua Blogger berani buat
    mcm bRo.

    Read more: KARI NGERI |melvister.com

    ReplyDelete
  4. Blog kari ngeri merupakan blog yang paling ngeri dan seram di Malaysia. Memang sinomin dengan kandungan video dan gambar-gambar kat blog yang sememangnya ngeri. Sesiapa yang dah tengok atau masuk blog ni, mesti dah tak nak masuk lagi melainkan seseorang ni pencinta mayat atau kematian.

    Untuk pengetahuan anda, blog kari ngeri yang sebenar telah kena banned baru-baru ni oleh blogger kerana kandungan yang ngeri dalam blog tersebut. Oleh itu, blog tersebut dah kena delete dan tak beropersi lagi dalam talian. Punca blog tersebut kena banned sebab ada sesetengah pengunjung membuat laporan bahawa blog tersebut sebagai "abuse".

    Tapi jangan sedih kepada peminat kari ngeri, founder kari ngeri ni tanpa putus asa membina satu lagi blog kari ngeri yang baru dengan url http://karingeriii.blogspot.com . URL yang baru ni mempunyai tiga "i" kat hujung perkataan ngeri.


    Read more: BLOG PALING NGERI |melvister.com

    ReplyDelete
  5. Mati Kena Seret.

    Dengar cerita mamat kat atas ini merupakan kutu rayau. Beliau lepas mabuk-mabuk terus lepak tidur kat bawah sebuah lori. Esoknya lori tersebut dah jalan terus beliau sangkut dan kena seret sampai mati. Kari Ngeri.

    ReplyDelete
  6. Mayat perisik Britain ditemui di dalam beg!

    BEBERAPA anggota polis forensik mengalihkan mayat seorang perisik yang ditemui mati di sebuah rumah di London pada Isnin lalu.

    LONDON - Mayat seorang perisik Britain yang dibunuh kira-kira dua minggu lalu ditemui di dalam satu beg sukan besar di bilik mandi di rumahnya pada Isnin lalu yang terletak hanya beberapa kilometer dari ibu pejabat perisikan MI6.

    Pihak Scotland Yard semalam telah melancarkan satu inkuiri pembunuhan berikutan penemuan mengerikan di Pimlico, tengah London itu. Penyiasat menyatakan lokasi kejadian agak pelik kerana telefon bimbit dan kad Sim milik perisik yang berusia 30-an itu berada dalam keadaan tersusun.

    Mangsa yang tinggal di kawasan rumah mewah itu difahamkan bekerja sebagai pegawai komunikasi kerajaan atau GCHQ di Cheltenham, Gloucestershire. Dia juga dikatakan dipinjamkan kepada ibu pejabat Perkhidmatan Perisikan Rahsia, MI6.

    SEORANG penghantar jambangan bunga (kiri) berdiri di luar sebuah rumah tempat seorang perisik dibunuh di tengah London dekat ibu pejabat agensi perisikan MI6 yang dikawal seorang anggota polis di London semalam.

    MI6 bertanggungjawab mengumpul maklumat rahsia musuh-musuh Britain di luar negara, sekali gus membuatkan perisik itu sebagai sasaran kumpulan pengganas.

    Memiliki ijazah kedoktoran dalam bidang matematik daripada Universiti Cambridge, mangsa disifatkan oleh jiran-jirannya sebagai seorang yang baik dan gemar berbasikal. Seorang jiran, Laura Houghton memberitahu lelaki itu memperkenalkan dirinya sebagai Gareth. Tingkap dan langsir rumahnya sentiasa tertutup.

    Perincian mengenai insiden itu akan dimasukkan ke dalam taklimat perisikan Perdana Menteri Britain, David Cameron dan diserahkan kepada timbalannya, Nick Clegg semalam.

    Sehingga kini, masih belum ada sebarang tangkapan dibuat. Scotland Yard menyatakan punca kematian belum diketahui. - Agensi

    http://bit.ly/eGtnvK

    ReplyDelete
  7. TRADISI NGERI THAILAND
    Penduduk di Thailand sememangnya mengamalkan tradisi yang ngeri dan pelik. Semua itu datang daripada budaya dan adat turun termurun mereka. Amalan penyeksaan diri sendiri memang tidak asing lagi bagi sesetengah daripada mereka.Kepercayaan agama dan adat mampu
    melangkaui keupayaan dan batasan manusia.

    http://bit.ly/eGtvnK

    Read more: TRADISI NGERI THAILAND |melvister.com

    ReplyDelete
  8. MAYAT SELUDUP DADAH!
    Ni merupakan taktik terbaru penyeludupan dadah untuk mengelak daripada dicekup pihak berkuasa. Dadah akan dibungkus kedalam pakej yang kecil sebelum mangsa dipaksa untuk menelan kesemua dadah-dadah tersebut.

    http://bit.ly/eGtvnK

    ReplyDelete
  9. Pembuangan Mayat Bayi di Batu Pahat.
    Batu Pahat: Penemuan mayat bayi menggemparkan Penduduk Taman Mekar apabila bayi cukup sifat dan masih lagi bertali pusat ditemui didalam longkang berair yang masih dalam pembinaan di kawasan perumahan tersebut pagi semalam.Mayat bayi tersebut dijumpai oleh seorang pekerja kontrak,Hamid Marsuki,43 pada pukul 8.10 pagi ketika hendak memulakan kerjanya...
    http://bit.ly/eGtnvK

    ReplyDelete
  10. Mayat Sudah Hancur Dan Busuk!
    Mayat ini ditemui dalam hutan setelah sudah busuk selama beberapa hari entah, sebab mati pun tak tahu kenapa, mungkin tercekik susu kambing kot. Mangsa dipercayai berada pada kategori MILF, iaitu pada usia 30-an. Kaki pun dah hijau, mata dah berulat, tangan dah hitam. Cuma yang aku respect gigi beliau masih tetap putih walaupun sudah beberapa hari tidak digosok. Harap-harap post yang pertama ini boleh yakinkan anda semua bahawa kalau tak gosok gigi pun gigi boleh putih.hehe..
    http://bit.ly/eGtnvK

    ReplyDelete
  11. Adik Hairuman Terkena Renjatan Elektrik!

    Muhamad Hairuman Miskon,23 menderita kerana melecur akibat renjatan kabel elektrik dua bulan yang lalu. Sehingga kini dia masih terlantar di Hospital Tengku Ampuan Rahimah,Klang untuk menerima rawatan susulan.

    Doktor meminta persetujuan Hairuman supaya memotong kedua-dua belah pergelangan tanganya kerana saraf pada bahagian tersebut telah mati. Jika tidak dipotong, ia akan memudaratkan ke anggota badan yang lain. Hairuman terpaksa akur dengan takdir bahawa kedua-dua pergelangannya akan hilang buat selamanya.Pada masa yang sama, air mata turut mengalir kerana berat hati untuk kehilangan tangannya atas faktor perubatan.

    Menurut kakaknya, Maryuni, dia buntu sama ada membenarkan doktor memotong pergelangan tangan adiknya ataupun tidak.


    Read more: Adik Hairuman Terkena Renjatan Elektrik.
    http://bit.ly/eGtnvK

    ReplyDelete
  12. Pelajar 15 Tahun Dibunuh Kejam Dan Ditanam Belakang Rumah.


    kes pelajar 15 tahun dibunuh kejam dan ditanam belakang rumah ditemui mati akibat cadera parah akibat dipukul sekumpulan lelaki yang terbabit dalam sindiket curi motor dan pecah rumah.

    Takziah kepada keluarga Allahyarham Taufik Abdul Rahim, 15 tahun.
    http://bit.ly/eGtnvK

    ReplyDelete